تاریخچه فعالیت

گروه تولیدی – بازرگانی اسپیدپارت از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را در حوزه بازرگانی لوازم خودروهای داخلی (تولیدات ایران خودرو و سایپا) آغاز نموده و همواره در این مسیر بر شعار خود 《کیفیت، قیمت مناسب، تداوم فروش》 استوار بوده است. پس از گذشت چند سال، با توجه به اهمیت تولیدات داخلی با کیفیت در سیاست های کشوری، گروه اسپیدپارت در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در حوزه تولید لوازم خودرو آغاز کرده است. همواره در این مسیر، کیفیت محصولات تولیدی سرلوحه سیاست های تولیدی گروه بوده و به همین منظور هرساله همراه با کادری متخصص و با استفاده از ماشین آلات به روز و ماشین آلات مخصوص (طراحی و ساخت توسط نیروهای داخلی) بر تعداد تولیدات این گروه افزوده شده است. افزایش قطعات تولیدی در هر سال براساس اولویت پیشنهادات مشتریان محترم و تکمیل سبد خرید آن ها، همزمان با نگهداشتن بالاترین سطح کیفیت محصولات فعلی می باشد. در همین راستا گروه تولیدی – بازرگانی اسپید پارت اقدام به طراحی و تولید قطعات خودروهای چینی نموده است و به دنبال افزایش قطعه و تکمیل سبد قطعات خودروهای چینی می باشد.

فضای مجازی

امروزه یکی از عمده ترین راه های بررسی برای خرید در صنایع مختلف، فضای مجازی است. با این روش بررسی علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، امکان مقایسه اولیه محصولات و شرکت­های تولید کننده آن ها را فراهم می­سازد. گروه اسپید پارت می­کوشد تا در این حوزه، در قالب سایت و صفحات اجتماعی اطلاعاتی مفید و صادقانه را در اختیار کاربران محترم قرار دهد‌.

برند

محصولات گروه تولیدی – بازرگانی اسپیدپارت، تحت برند ثبت شده “اسپیدپارت” در بسته بندی های مرغوب و با کیفیت، همراه با لوگوی زیرعرضه می گردد. برند اسپیدپارت در سال 1384 به همراه لوگوی زیر به ثبت رسیده و در سال 1394 نیز تمدید شده است.

گروه اسپیدپارت با کادری مجرب و صمیمی بر آن است تا سهم کوچکی از پیشرفت میهن عزیزمان در صنایع خودروسازی و جلوگیری از خروج ارز را ایفا نماید.